Akademia Budowlana

Drzwi z nadrukiem – jakie zalety posiada to rozwiązanie?

Spis treści:

W nowoczesnych wnętrzach chętnie sięgamy po odważne i oryginalne rozwiązania, które pomagają nam lepiej dostosować dom do naszych oczekiwań. Jednym z takich rozwiązań są drzwi z nadrukiem. To bardzo popularna metoda personalizowania wnętrz, która w ostatnich latach zyskuje coraz większe zainteresowanie. W dużej mierze jest to zasługa nowoczesnej technologii druku, która pozwala na naniesienie ciekawych wzorów na drzwi wykonane z drewna lub tworzywa sztucznego.

 

Czym kierować się przy wyborze drzwi do domu?

 

W przypadku drzwi zewnętrznych kierujemy się przede wszystkim aspektem bezpieczeństwa, dobrej izolacji termicznej i akustycznej, a także funkcjonalności. W tym artykule: https://new-house.com.pl/drzwi-zewnetrzne poruszamy różnorodne kwestie związane z wyborem drzwi wejściowych, począwszy od materiału, poprzez nowoczesne systemy antywłamaniowe, aż po wygląd dostosowany do stylistyki zewnętrznej domu.

 

Większe możliwości aranżacyjne oferują nam drzwi wewnętrzne, które dobieramy przede wszystkim pod kątem ogólnej stylistyki wnętrza. To właśnie w obrębie drzwi wewnętrznych możemy znaleźć nowatorski produkt, jakim są drzwi z nadrukiem. To bardzo prosty sposób na spersonalizowanie wnętrza i uzyskanie ciekawego motywu przekuwającego spojrzenia. Rozwiązanie to jest znane od dawna, ale dopiero w ostatnich latach zyskuje dużą popularność.

 

 

 

Jak powstają drzwi wewnętrzne z nadrukiem?

 

Zaawansowana technologia druku pozwala nanosić wzory na dowolne materiały: od drewna, poprzez tworzywa sztuczne, a kończąc na metalu. Producenci drzwi oddają do dyspozycji klientów różnorodne wzory grafiki, które następnie są nanoszone metodą druku cyfrowe na powierzchnię drzwi. Nadruk jest dodatkowo wzmacniany oraz pokrywany specjalistycznym lakierem. Celem lakieru jest zabezpieczenie samego nadruku przed płowieniem i blaknięciem na przestrzeni lat.

 

O ile jeszcze kilka lat temu tylko nieliczne firmy oferowały nam takie rozwiązanie, o tyle dziś jest to standard w ofercie wielu producentów. W przeszłości popularnym rozwiązaniem były również specjalne fototapety, które można było nakleić na drzwi. Nadruk daje nam podobne możliwości, tyle tylko, że jest rozwiązaniem permanentnym i dużo trwalszym niż fototapeta. Klient otrzymuje gotowe drzwi z nadrukiem, które można umieścić w futrynie. Producenci oferują również możliwość wybrania nadruku na futryny, aby uzyskać spójny efekt wizualny.

 

Jakie możliwości oferują nam drzwi z nadrukiem?

 

Nowoczesne wnętrza nie boją się odważnych i nieszablonowych rozwiązań. W końcu chodzi o to, abyśmy czuli się doskonale we własnym domu. Drzwi z nadrukiem pozwalają na dodatkowe spersonalizowanie wnętrza i dostosowanie go do naszych oczekiwań. Nadruki nad drzwi często skupiają się na fakturze różnych materiałów, np. kamienia lub betonu. Dzięki temu, jest to ciekawe rozwiązanie do popularnych stylów: industrialnego, loftowego czy minimalistycznego.

 

Drzwi z nadrukiem stanowią efektowną dekorację, która przykuwa wzrok. Jednocześnie, w ten sposób można optycznie powiększyć wnętrze, a także przypisać mu motyw przewodni. W połączeniu z fototapetą możemy uzyskać dowolny klimat w naszym wnętrzu: od środka lasu, poprzez górską chatkę, a kończąc na wielkiej willi z widokiem na piaszczystą plażę i brzeg morza.

 

Przed zamówieniem drzwi z nadrukiem warto jednak dokładnie przemyśleć to, jaki efekt wizualny chcemy uzyskać. Pamiętajmy, że mimo wszystko jest to odważne wnętrze, a nadruku nie da się już usunąć. W tym artykule: https://new-house.com.pl/architekt-wnetrz opisujemy zalety współpracy z doświadczonym architektem wnętrz. Może on przygotować wizualizację, w którym będziemy mogli zobaczyć, jak na tle naszego wnętrza wypadną wybrane drzwi z nadrukiem.

 

Ile kosztują spersonalizowane drzwi z nadrukiem?

 

Jeśli interesuje Cię to rozwiązanie, ale obawiasz się wysokich kosztów, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Drzwi z nadrukiem wcale nie należą do bardzo kosztownych inwestycji. Fakt faktem, taką usługę zwykle oferują nam renomowani producenci, którzy posiadają w swojej ofercie masywne i wytrzymałe drzwi drewniane, których koszt oscyluje w granicy 700-1200 złotych w zależności od wymiarów. Sam nadruk nie jest jednak drogim dodatkiem. Ciężko określić jego cenę, ponieważ większość producentów podaje ceny całkowite już po doliczeniu kosztu drzwi. Weźmy jednak standardowe drzwi 80 cm. Po porównaniu ofert kilku uznanych producentów możemy stwierdzić, że drzwi wewnętrzne z nadrukiem to koszt ok. 800-1000 złotych.

 

Czy warto zdecydować się na drzwi z nadrukiem?

 

No cóż, wszystko zależy tak naprawdę od naszych indywidualnych oczekiwań. Przy budowie domu często nanosimy drobne zmiany w projekcie, aby uzyskać budynek w pełni dostosowany do naszych potrzeb. W tym miejscu: https://new-house.com.pl/budowa-domu możesz przeczytać o tym, jak wygląda realizacja projektu w technologii murowanej w wykonaniu firmy New House. Wnętrza naszego domu powinny zapewniać nam przyjemność każdego dnia. Drzwi z nadrukiem to bez wątpienia odważne rozwiązanie, które pomoże nam dostosować wnętrze do swoich oczekiwań.

Umów spotkanie na Google Meet lub bezpośrednio w firmie. Umawianie spotkań jest możliwe w dni pracujące od godziny 8:00 do 20:00

Kontakt

* - pole wymagane
Tak   Nie
Wyrażam zgodę na wykorzystywanie przez spółkę New-House Robert Skulimowski Sp.k. z siedzibą w Warszawie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, tj. w szczególności na przesyłanie mi informacji za pomocą telefonu i wiadomości sms.*
Tak   Nie
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę New-House Robert Skulimowski Sp.k. z siedzibą w Warszawie skierowanej do mnie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej i w tym celu udostępniam swój adres poczty elektronicznej*
Obowiązki informacyjne.
  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO) informujemy, iż:

    1. Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka New-House Robert Skulimowski Sp.k. z siedzibą w (03-289) Warszawieprzy ul. Twórczej 36, KRS: 0000433725 NIP 5242753852 REGON 146302720 (+48) 501-131-233, kontakt@new-house.com.pl Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych.
    2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zadane nam pytanie oraz w celach marketingu produktów i usług własnych.
    3. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora).
    4. Państwa dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez okres, w którym posiadają przydatność do celu, w jakim zostały zebrane, nie krócej jednak niż przez okres przedawnienia wzajemnych roszczeń, okres przez który jesteśmy zobowiązani przetwarzać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w zależności, który z tych okresów będzie trwał najdłużej.
    5. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom dostarczającym zewnętrzne usługi dla spółki New-House Sp. z o.o. Sp.k. takim jak kancelarie prawne czy firmy świadczące usługi księgowe.
    6. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
    7. Posiadają Państwo prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    8. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzoru, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dawniej: Generalnego Inspektora Danych Osobowych), gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
    9. Podanie danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym, umownym, ani warunkiem zawarcia umowy - jest ono dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udzielenia odpowiedzi na Państwa pytanie lub brak możliwości prowadzenia działań marketingowych.
    10. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
    11. W oparciu o dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Ciebie zautomatyzowanych decyzji, w tym będących wynikiem profilowania.